سلام.زودتر بايد ميومدم اما خب نشد.معذرت!

با تاخير خيلي خيلي زياد،سال نو مبارك

خوش به حال سال 90 كه دوازدهمين ماهشو ديد و رفت.من از اين ميترسم كه ماه دوازدهممو نبينم و برم.

 

 

 

روشن ترین ستاره این آسمان تار


بر دخمه های تیره دل روشنی ببار


من زنده ام به یمن نفس های گرم تو


ای پیک سبز پوش و مسیحا دم بهار


با تو دلم چو آینه شفاف می شود


بی تو گرفته است تمام مرا غبار


بر برگ برگ دفتر ما ثبت کرده اند


یک عمر جست وجوی تو، یک عمر انتظار


یک شب بیا به حرمت این چشم های خیس


بر دیدگان مانده به راهم، قدم گذار


ما مانده ایم در خم این کوچه های تنگ


ما را بیا از این همه دلواپسی درآر


برگرد روشنای دل انگیز آفتاب


مولای آب و آینه، مولای ذوالفقار


 

به اميد اون عيدي كه با امام(عج)‍‍ عيدمونو جشن بگيريم.تعجيل در ظهورش صلوات....



نظرات شما عزیزان:

رضا ‍
ساعت20:32---4 ارديبهشت 1391
شما به وبلاگ من سرزدید و از محتویات وبلاگ من تعریف کردید و خواستید که به وبلاگتان سر بزنم وبلاگ قشنگی دارید از شما می خواهم کد ساعت وقالب و... را به ایمیل من بفرستید و یک نظر داشتم که آهنگ وبلاگتان را متناسب با محتوایات وبلاگتان انتخاب می کردید .

یوسف زهرا
ساعت18:40---15 فروردين 1391
سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدید وبلاگ زیبایی دارید اگر موافقیت باهم تبادل لینک کنیم یاعلی

سعید
ساعت13:19---15 فروردين 1391
سلام خوش حال میشم در تالار انتظار انجمن

وبلاگ نویسان ایران مطلب بگذارید انجمنی با

1500 بازدید روزانه به بالا ممنون از لطفتون
در ضمن خدمات زیادی هم به کار برا میدیم


پوریا قنبری
ساعت20:48---9 فروردين 1391
با سلام دوست عزیز و تشکر از وب زیبای شما/من شما را در لینگ خود قرار دادم.





اگه لطف کنید وب من را هم شما در لینک خود قرار دهید ممنون میشوم.





(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)





www.heiat110.loxblog.com





یا علی مدد




پوریا قنبری
ساعت20:48---9 فروردين 1391
با سلام دوست عزیز و تشکر از وب زیبای شما/من شما را در لینگ خود قرار دادم.



اگه لطف کنید وب من را هم شما در لینک خود قرار دهید ممنون میشوم.



(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)



www.heiat110.loxblog.com



یا علی مدد



ALI
ساعت19:39---9 فروردين 1391
من اول که اسم وبلاگ روتولیست آپدیت ها
دیدم فکرکردم منظورازسبز(میرحسین)هست.اماخیلی خوشحال شدم دیدم یک نفربه جای مسائل عاشقی ومستحجن
به یک مسئله ی خیلی مهم مثل انتظارفرج پرداخته.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:,;ساعت  19:17;  توسط  رها;