انتظار

                         اگر چه روز من و روزگار مي گذرد 
                        دلم خوش است که با ياد يار مي گذرد

چقدر خاطره انگيز و شاد و رويايي است
قطار عمر که در انتظار مي گذرد

به ناگهانيِ يک لحظه عبور سپيد
خيال مي کنم آن تک سوار مي گذرد

کسي که آمدني بود و هست، مي آيد
بدين اميد، زمستان، بهار، مي گذرد

نشسته ايم به راهي که از بهشت اميد
نسيم رحمت پروردگار مي گذرد

به شوق زنده شدن، عاشقانه مي ميرم
دو باره زيستنم زين قرار مي گذرد

همان حکايت خضر است و چشمه ظلمات
شبي که از بَرِ شب زنده دار مي گذرد

شبت هميشه شب قدر باد و، روزت خوش
که با تو روز من و روزگار مي گذرد

 



نظرات شما عزیزان:

سحر و دریا
ساعت18:39---18 اسفند 1390
سلام اومدم سر زدم
خوشگل بود وبت


حسن مرادی
ساعت14:26---18 اسفند 1390
سلام خیلی متشکرم از لطفی که به این حقیــــــــــــر دارید ...
باز هم جا داره بگم که وبتون خیلی ارزشمند و مفیده ...
امیدوارم روز به روز محکم تر و قوی تر از قبل در این راه حرکت کنید.


محمد علی جواهری
ساعت10:22---16 اسفند 1390
سلام دوست عزیز شما لینک شدی
اگه خواستی منو با اسم هیئت عاشقان حضرت زهرا لینک کن.


مهدي موعود و اخر الزمان
ساعت21:11---14 اسفند 1390
خواهرم وبلاكتو سعي كن از امام زمان و علائم ظهور و داستان در مورد ظهور بزن يا لاقل كاري كن كه ديكران هم سهيم در وبلاكتون باشند در ضمن من شما رو لينك كردم شما هم مارو لينك كنيد.

یوسف زهرا
ساعت19:57---14 اسفند 1390
سلام علیکم ممنون که به وبلاگ یوسف زهرا سر زدید.دعای هر روز منتظران مهدی(عج)اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:,;ساعت  19:46;  توسط  رها;