حدیث انتظار

     بیا دوباره پاک کن ز جاده ها غبار را

به عاشقان نوید ده رسیدن بهار را

 

 به من بگو که میرسی،ز دل مبر قراررا 

                      ظهور کن نگار من،بیا که از سر شعف

 

 تمام لحضه های من، فدای یک نگاه تو

                                   فدای قامتت کنم دو چشم اشکبار را

                               

                                ببین دلم گرفته و بهانه می کند تو را

                               بیا و پاک کن ز دل، حدیث انتظار را



نظرات شما عزیزان:

حسن مرادی
ساعت13:03---27 بهمن 1390
سلام العلیکم
وب ارزشمندی داریــــــد قدر خودتون رو بدونیـــــــد
از حضورتون هم در وب این حقیـــــر کمال تشکر رو دارم
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,;ساعت  23:51;  توسط  رها;