انتظار

این شعرروازخودم گفتم.اگه ممکنه بانظراتون کمکم کنید.ممنون:

دراین سکوت بی کسی                     

                                   آقا تو تک هم نفسی

دل داره اینجا میمیره                      

                               پس کی به مقصدمیرسی؟

مسافر غریب من                         

                                 آقای مهربونی ها

تو این غروب بی کسی                    

                                تو جاده دلواپسی

گشتم فقط دنبال تو                       

                             پس کی به دادم میرسی؟

پس کی میای رهام کنی؟              

                              رهنمود خدام کنی؟

رهای این دنیای پست                   

                            تاکی هوا؟تاکی هوس؟

دلم گرفته آقاجون                         

                           غرق گناه،دستام تهی

پس کی میای مهربونم؟               

                            دوای درد من تویی

مهربون جمکرانی                      

                          میخوام اینوخوب بدونی

بااینکه غرق گنهم                    

                            بااینکه آدمی بدم

دلم ازاین دنیاخونه                    

                           همش میگیره بهونه

میدونم که خیلی بدم                 

                           میدونم اینو میدونی

مهربونم؛آقای من                     

                          امااینوتومیدونی:

منتظرتومیمونم                           دوای دردمن تویی



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت22:57---4 بهمن 1390
سلام

خسته نباشی

واقعا وبلاگ قشنگی داری

وقت کردی به منم سر بزن

راستی اگه شد منو با عنوان وبلاگم لینکم کن بعد بگو منم تورولینکت کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,;ساعت  22:44;  توسط  رها;