روزی هزار بار دلت راشکسته ام
بیخود به انتظار وصالت نشسته ام
هربار این تویی که رسیدی و در زدی
هربار این منم که در خانه بسته ام
هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی
هم عهد خویش هم دلت راشکسته ام
اللهم عجل لولیک الفرج

ای مفرد مذکر دل ها ظهور کن

حالا که فعل بودن تو صرف می شود



نظرات شما عزیزان:

محمد قاسمپور
ساعت22:28---8 خرداد 1391
وبتون قشنگه. ممنون

مرتضی صحرایی
ساعت22:20---6 خرداد 1391
آقا جان ! فراز و نشیب ها و گردنه های صعب العبوری توی مسیر دارم می خواهم مرا یاری کنی که غیر از یاد و نام شما به چیز دیگری فکر نمی کنم.

سلام من شما رو لینک کردم . من هم می خواستم اگه خوشت اومد لینک کنی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,;ساعت  21:35;  توسط  رها;